Lite uppdatering

17:50

Väldigt dålig uppdatering här på bloggen, men det har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Jag har mest gått i affärer. Råkat ändra lite på min dygnsrytm också... I förrgår kunde jag inte sova förrän vid nio nästa morgon, så då råkade jag sova till 7 på kvällen. Så i natt har jag inte sovit. Gick och la mig vid 11 imorse och vaknade klockan 3. Ganska trött, men ska förmodligen inte sova i natt heller, eftersom jag lovade några här på guesthouset att jag skulle följa med dem ut till någon klubb (...no.). Om ett litet tag är det koreansk barbeque nere i köket också, får se hur det funkar när man är vegetarian. Blir väl bara grönsaker till middag, haha.

Om två veckor och en dag åker jag hem! Waah.

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0