Låt den rätte komma in

02:30

Var och tittade på svensk film i Kyobashi idag med Isabella. Kändes konstigt att höra allt på svenska när salongen var full med gamla japaner. Det var kul i alla fall, gillar den filmen. Och snart kommer minsann det mesta vara på svenska. Tio dagar kvar tills jag åker hem nu, ojojoj. Haha. Men nu ska jag sovaa.



"boku no eri" står det på Japanska, om någon undrar. Inte helt säker på vad det betyder, för allt  har så många olika betydelser här, men jag tror att det betyder "min hals/nacke", haha.

Update: "Min Eli" (Eli blir förstås Eri) står det juu, namnet står till och med i katakana! Hahaa.

Kommentarer
Postat av: bella

men hon hette ju eri! är baku hals eller? typ eris hals?

2012-05-31 @ 13:48:59
Postat av: Emma

Just det, Eli blir Eri! Haha. Nej, det var Eri som betydde neck, boku no betyder min. Min Eli då? Haha.

2012-06-01 @ 07:27:27
URL: http://miyaho.blogg.se/

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0