Figurer

20:00

Idag har det regnat hela dagen, men jag åkte iväg till Akihabara ändå och gick i några roliga affärer. Köpte lite smågrejer och en gameboy advance sp (för att kunna spela pokemon, såklart). Imorgon ska jag se om jag kan hitta ett ställe som jag vet har gameboy spel, så att jag kan börja spela på japanska (man kan ställa in det på hiragana eftersom det är ett barnspel). Och någon gång i veckan tänkte jag åka till Meiji Jingu igen, för nu blommar det!

Här är två av figurerna jag köpte idag:


Kommentarer
Postat av: Maria Croné

Vad fina de är!

Idag stod det i DN om "himmelstornet" som tydligen öppnade igår i Tokyo:

http://www.dn.se/resor/nyheter/himla-hogt-i-tokyo



Kram

2012-05-22 @ 23:06:59
Postat av: Maria Croné

... Himmelsträdet kallas det visst, inte himmelstornet

2012-05-22 @ 23:08:38

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0