Utsikt

09:50

Ja David, jordgubbsmjölken är så god som det sägs!

Jag fick ett lite skrämmande tips igår. Managern tog fram kartan över området och pekade på en liten smal väg som går mellan några flervåningshus och järnvägsspåret och så sa han "Gå inte ensam där på kvällen. Tågen går förbi hela tiden, så ingen kan höra dig skrika". Eheh... heh...

Nu ska jag iväg och köpa ett suica kort så att jag kan åka tunnelbana och tåg och allt vad det är. Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, för klockan tre ska jag vara här och ha videosamtal med min familj. Kanske hinner iväg en liten stund i alla fall. 

Jag var uppe på taket och pillade in kameran mellan hålen i staketet, så här är några bilder på utsikten. Den översta är tagen i skymningen, de andra mitt på dagen.






Kommentarer
Postat av: Annapanna

Eeeh vilket scary tips :S och läskigt sätt att säga det på... föreslår att du inte går där då!!! Jättekul när man får se bilder, märker knappt att de är suddiga fast jag förstår ju att du stör dig hehe.

2012-03-14 @ 12:18:45
Postat av: Tokyo - Love

Just det, suica är grejer det! Själv köpte jag 3 månaderskort för sträckan hemma-skolan men då får man ladda på men pengar för allt man åker 'utanför' dessa två stationer. Men ett 'allmänt' kort för obegränsat resandet var svinigt dyrt.. Vad har du köpt för sort?

2012-03-14 @ 22:19:43
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0