Ikebukuro

 

Jag glömde kameran idag, hade bara filmkameran, så jag filmade lite istället. Första gången jag satte ihop en film själv, så den är lite fail, men vem bryr sig. Den slutar väldigt plötsligt, till exempel.

Jag promenerade mest runt och försökte hitta en affär vi var i 2010, Animate tror jag den hette. Hittade den till slut i alla fall, den är med i filmen. De har alla möjliga anime grejer. Figurer, nyckelringar, näsdukar, muggar... ja, det mesta. Hittade ingenting dock. Ville ha någonting med Gaara från Naruto, men det fanns bara en liten nyckelring. Buhu. Gick även till Tokyu Hands såklart.

Sedan gick jag och tittade runt lite i vanliga affärer innan jag åkte hem. Köpte en kjol och ett par strumpbyxor för 60 kronor totalt. Får dock inte köpa mer kläder, det kommer väga för mycket när jag ska åka tillbaka till Sverige... 

Nu har jag äntligen köpt tvättmedel också.. och en liten söt rosa tvätthängargrej. Och dango. :3 Bild nedanför videon. Nu ska jag titta på Dr. Who, så jag skriver mer imorgon. Har inte kommit på vad jag ska göra än...

PS. Mamma, jag filmade det där cafét som hette Milkyway, hihi.




ignorera att min hand ser knasig ut.

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria Croné

Ja, jag såg Milkyway. Och lite annat jag kände igen. Kul!

Kram

2012-03-25 @ 17:52:35

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0