Harajuku

17:10

Älskar att bara sitta på en bänk och titta på alla roliga människor som går förbi. I Harajuku kan folk verkligen se ut lite hur som helst. Visserligen gör de det lite överallt i Tokyo, men jag tycker ändå bäst om Harajuku. Har blivit lite shopping idag, fast jag kan ju inte köpa någonting som gör att väskan väger mer när jag åker hem, så det blev smycken. Mycket nöjd i alla fall. Åt en crepe med jordgubbar 

Jag skriver vid samma tider varje dag har jag märkt, hehe. Nu har jag inte direkt någonting mer att berätta så här kommer bildbomben.










Blev lite kär i den här affären. Ville köpa allting, men det blev bara en ring.

Kommentarer
Postat av: Klas Orsvärn

Låter härligt. Hängde du bara på Takeshita?

2012-03-16 @ 21:39:26

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0