Hama-rikyu Gardens

17:35

Idag åkte jag till Shiodome, egentligen för att jag ville till Tokyo Bay. Upptäckte att man inte kunde se mycket av Tokyo Bay, men jag hittade Hama-rikyu Gardens på väg dit. Det kostade bara 300 yen att gå in och det såg ut att vara en stor park och åh så fint det var. Vill dit igen! Fanns blommande körsbärsträd och en liten äng med gula blommor (kollade upp blommorna i efterhand, det var raps, som jag misstänkte, då de luktade som smör/rapsolja), det kändes som sommar. Längtar tills man kan gå ut i bara t-shirt, hihi.

Bilder:










Kommentarer
Postat av: Maria C

Vad det ser varmt och skönt ut. Och vilka fina körsbärsblommor!

Kramar

2012-03-29 @ 13:48:25
Postat av: Annapanna

Åhhh vad fiiiint!

2012-03-29 @ 20:08:08

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0