Första morgonen

10:21

Tänker börja skriva vad klockan är för mig, för det står ju svensk tid på bloggen.

Sitter här med vidöppet fönster (jag älskar att jag har en hel vägg som är fönster/dörr till balkongen) och njuter av vinden. Var ute på en liten morgontur efter frukosten och tog lite bilder på området. Eftersom affärerna inte hade öppnat än tänkte jag att jag lika gärna kunde gå hem och skriva ett inlägg här.

Idag tänkte jag bara gå runt här i Shinkoiwa och lära känna stället lite. Vädret är jättehärligt, ganska varmt (har ingen termometer) och strålande sol.

Här är bilderna jag tog. Märkte när jag kom tillbaka att min lins var rätt skitig, så bilderna är inte super. Men de duger. Sedan blir det jätteskum kvalité på bilderna när man lägger in dem i inlägg.. det irriterar mig en smula.


Utanför Shinkoiwa Station


En liten gata jag inte riktigt gått på än


Vägen utanför/på väg till huset jag bor i


Innanför grinden, vägen mot entrén

Jag tog inte några bilder inomhus, men det gör jag någon annan gång. Nu vill jag ut igen!


Kommentarer
Postat av: Maria Croné

Åååå vad härligt! Jag vill också gå omkring där.

2012-03-13 @ 06:47:08
Postat av: Klas Orsvärn

Ser fint ut i Shinkoiwa. Skönt att vädret är bra.

/Kramar

2012-03-13 @ 07:27:27
Postat av: Tokyo - Love

Härligt! Ser väldigt mysigt ut i närområdet. Oh, vad jag vill dit också!

2012-03-13 @ 10:08:32
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Åh vad fiiiiiiint!

2012-03-13 @ 14:58:09
Postat av: uneohzkbu

Ez busoya derid iru idemayu kozuhenis evayi I hebokuno meyatomuni inowuj!!

2012-10-16 @ 10:56:13
URL: http://www.rokabovufo.com

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0