Ett Regnigt Shinkoiwa

22:05

Nu har jag lyckats ställa tillbaka dygnsrytmen igen! Fast jag gjorde inte mycket idag ändå, det var så trist. Var och handlade, tittade lite i affärer och letade efter hotell som min familj kan bo på när de kommer hit om två veckor.

Imorgon tänker jag i alla fall åka till Ikebukuro, tänker inte låta regnet stoppa mig. Undrar hur lång tid det tar att hitta den där gatan vi bodde vid, haha. Vill till Tokyu Hands och alla roliga anime affärer.

Men nu ska jag läsa lite. Skriver imorgon.




Kommentarer
Postat av: Regina

Hej! Har en tävling på min blogg just nu så om du skulle vilja vara med skulle det vara jättekul! :) Ha en awesome fredag! :)

2012-03-23 @ 17:34:38
URL: http://bararegina.devote.se

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0