Busy Wednesday

Snart ska jag iväg till frisören för att klippa av mina hemskt slitna toppar. Önskar att jag hade råd att skaffa dip dye idag, men det får vänta ett tag. Sedan åker jag in till stan för att hälsa på farmor och farfar innan jag åker till Japan, har ju lovat att titta förbi nu när jag är ledig. Sedan kommer Katarina hit! Vi ska nörda och äta riskakor, yay.

Just nu sitter jag och taggar inför Japanresan med en awesome spellista. Bara 4 dagar kvar nu! Jag kommer nog att inse det på riktigt när jag är på väg till flygplatsen... det har inte riktigt slagit mig än. Åh, så jag har längtat tillbaka.


Jag insåg just att jag missade bokrean. RAGE. Herregud. Jag gråter nu. Bajskorv.

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0