Asakusa

17:20

Idag åkte jag till den del av Tokyo jag och min familj bodde i de första dagarna när vi var i Japan 2010, nämligen Asakusa. Ville tillbaka till den fina marknaden de har där, så jag gick omkring bland alla människor och små roliga saker nästan hela dagen.

Efter att jag hade ätit en sån där kaka på tredje bilden var jag rätt mätt så jag bestämde mig för att äta random små saker, för jag kände att det hörde till. Fick bli kakan, en glass och någon mystisk "Sweet Potato" sak som gjorde mig lite illamående. Och nu är jag trött.

Ska snart ner och laga middag. Jag är verkligen inte bra på att hitta på enkel mat att laga med de få saker de har här som jag faktsikt vet vad det är/vågar peta på. Blir nog inte mycket variation de här tre månaderna, haha.












Jordgubbsglass 

Kommentarer
Postat av: Maria Croné

Vilka fina bilder - dit vill jag åka igen!

Kram

2012-03-15 @ 16:04:16
Postat av: Fanita

Emita! Jag saknar dig... Känns konstigt att inte kunna smsa dig random sms. Det var ngt här om dan som jag tänkte "åh nu måste jag smsa Emma" men sen kom jag på att det inte går! Haha ha det så bra i Japan men skynda dig tillbaka sedan :D <3

2012-03-15 @ 18:51:41
URL: http://[email protected]

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0