Arakawa River

17:10

Efter videosamtalet gick jag direkt ut, för jag hade bestämt mig för att gå till Arakawa River som ligger med ungefär fem till tio minuters gångväg från stationen. Det gick ju bra att komma dit och så, men när jag skulle tillbaka visade det sig att trafiken på vägen jag sprungit över bara hade tagit en liten paus, så jag kunde inte komma över igen. Men det slutade med att jag gick på promenadvägen längs floden och till slut kom till en park där små barn spelade baseball. Så det var ju trevligt egentligen. Det var inte så svårt att hitta hem sedan heller, det var ju bara att följa floden och sedan gå samma väg tillbaka.

Såg en gammal man stå och tillverka tatamimattor också, det ni. Haha.

Nu ska jag vila mina fötter och titta på lite Doctor Who innan jag går ner och lagar middag.

Här är lite bilder. Mina foton blir jättesuddiga, jag vet inte vad som händer :( Försöker ändra på det när jag redigerar, men jag gillar inte resultatet.








Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Hej! Insåg att jag missat att svara på din kommentar om tågbiljetter.

Antar att du kanske har koll själv nu eftersom du är där men annars så får du fråga igen.*

2012-03-14 @ 22:17:24
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Maria Croné

Ser ut att ha varit en skön promenad.

Ha det så kul imorgon, vart du nu åker!



Kramar

2012-03-14 @ 22:32:11
Postat av: Tokyo - Love

Sv: Ah, just ja.. det låter bra. Vi hade en kombo av 'kontantladdning' och månadskort (men som sagt bara mellan två stationer och vi bodde långt ut så det var värt).

2012-03-15 @ 08:25:59
URL: http://sakuradesu.blogg.se/prov

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0