Promenaddag

18:00

Åkte in till Shinjuku idag för att köpa ett "Hakone Freepass" (biljett som gäller för resan dit och tillbaka, resor med linbanan och spårvagnen osv, som finns i Hakone, plus inträde till saker), åker dit imorgon. Sedan åkte jag in till Yoyogi och gick till Meiji Jingu parken och promenerade runt i skogen där. Det luktade sommar, åh. Och när jag gick förbi en gubbe som stod och blåste bort löv från vägen luktade det båtmotor, så då saknade jag skärgården en hel massa. Tur att jag ska dit snart ~

Jag hamnade i Harajuku efter ett tag, så jag gick runt där ett tag innan jag åkte hem. Nu är jag i full färd med att städa rummet inför utcheckningen på söndag morgon. Jag känner att jag har lite för mycket saker för det här lilla 7-kvadratsrummet...

Titta vad jag hittade:

Kommentarer
Postat av: Maria C

fiiiin

2012-06-07 @ 13:47:50

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0