Studenttider

Herregud, vad lång den här dagen har varit. Och inte är det över än! Sov inte mycket i natt, ehe, så jag är trött. I natt blir det väl inte mycket sömn heller, för vi ska på våra kompisars studentskiva. Jag, Katarina och Emma har varit runt på mottagningar sedan vid två ungefär, så nu har vi tagit paus. Vid halv tio ska jag iväg till Slussen, så nu sitter jag här med riskakor och har ingenting att göra. Har haft jättekul sen jag kom hem i alla fall, saknat alla såå mycket. En grej jag märkte när jag var utomlands var att jag tycker himla mycket om Sverige Det visste jag inte.

Nu ska jag göra någonting åt kaoset man kallar mitt hår. Hörs~


Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0