Shopping

21:35

Först: Grattis i efterskott, farmor!

Idag har jag sprungit runt i Akihabara och Ikebukuro och letat efter mobilskal åt mamma och hennes kollega, sedan fastnade jag såklart inne på Tokyu Hands. Hittade jättegulliga kort som jag bara var tvungen att köpa. Och en liten stämpel hittade jag när jag letade efter kaninstämpeln mamma bad mig köpa åt henne.

Önskar att de hade skal till galaxy ace men det har jag inte sett någonstans. Skulle vara kul med någonting gulligt till min mobil också, men nej.

Nu sitter jag och äter en isglass, för det är så himla varmt. Kommer att smälta imorgon när jag ska till Meiji Jingu (för jag ska vakna!). Sedan ska jag försöka tvätta mitt lakan och hoppas att det torkar till kvällen. Blir nog torktumlare. Mycket intressant information. Nu ska jag... göra.. någonting. Hörs imorgon~


Kommentarer
Postat av: Maria

Å, så mycket fina saker. Tack för att du köpte kaninstämpeln!

2012-06-03 @ 18:39:22

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0