Packar..!!

10:10

iiiih, jag håller på att knöla ner saker i väskan igen. Känns som mycket mer än tre månader sedan jag stod där hemma och packade, haha. Men det var en perfekt längd på resan måste jag säga. Jag är taggad på att åka hem. I och för sig bara för att det händer en massa roliga saker, och för att det är sommarlov. Annars hade jag kanske velat stanna längre, men stora städer är faktiskt inte riktigt min grej. Blir så stressad av allt folk. Jag menar, igår morse när jag kom till stationen i Shinjuku kände jag inte igen mig och visste inte alls var jag skulle ta vägen, även fast jag gått dit och kollat vägen innan, för att allt jag kunde se var människor. Man kan ju knappt ens gå. Nej, jag är ingen storstadsmänniska. Stockholm är det dock lite bättre storlek på, det gillas.

Nu ska jag äta frukost och packa lite mer, sedan ska jag möta Morten så sticker vi iväg till Tokyo Tower. Hade glömt bort det. Får man inte missa ju! Särskilt inte ok att vara i Tokyo två gånger och skippa det båda gångerna, haha.

En liten låt:

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0