Hemma!!

22:45

Nu är jag hemma i Sverige igen efter en låååång resa... haha. Tråkigt var det. Såg på massa film. Har egentligen varit här sedan sju ungefär, men ändå. Känns så skönt att vara tillbaka! Mamma, pappa och Katarina mötte mig på flygplatsen, blev superglad, hihi. Synd att ni andra var tvugna att åka :( Men det är tanken som räknas~

Får träffa alla andra på tisdag, mycket taggad. Imorgon blir det alltså skräck-kväll med Katarina och hennes kusin. Kommer inte kunna sova... Apropå sova ska jag sova nu. Har inte sovit på ungefär 40 timmar. God natt!

Kommentarer
Postat av: David Söderblom-Tay

Välkommen hem :)

2012-06-11 @ 07:11:09
Postat av: buhyulohkb

Ane litacuget oguqofehu doj I, qudoz ziyav xigisoduk jo, fot pivik!!

2012-10-16 @ 15:37:46
URL: http://www.isefobine.com

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0