Harajuku och Iristrädgården

16:40

Kom hem för ett litet tag sedan, har varit i Harajuku. Kunde såklart inte låta bli att shoppa lite först, men sedan till kejsarinnans trädgård i Meiji Jingu, för att titta på irisarna som blommar nu. Det var ju inte så många som blommade, men det var väldigt fint ändå. Helt brutalt varmt var det dock, och jag gick omkring i svart klänning. Blä. Men jag lever.

Det blev en till liten shoppingrunda på Takeshita street innan jag åkte hem, så nu har jag nått min shoppinggräns tror jag. När det gäller kläder i alla fall. Är redo för sommaren nu, hihi.

Nu ska jag gå och köra lakanet i torktumlaren och laga lite middag. Hörs imorgon, här är lite bilder.








Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0