Det börjar närma sig

15:40

Gick runt på varuhset Lumine Est i Shinjuku idag. Köpte bara två små saker, bland annat ett turkost nagellack, bara för att jag är lite småbesatt av pastellfärger just nu. Ville egentligen hitta ett pastelligt lila, men det fanns inte utan glitter. Så nu fick det bli turkos. Hittade världens gulligaste pastellskal till iPhones i Ikebukuro också, önskade att jag hade en iPhone, åh.

Det har inte varit så varmt idag, men jag gick i shorts utan att frysa i alla fall. Blåsigt och molnigt, ser ut som att det ska bli regn igen. Kan inte himlen ge sig nu? Kommer tydligen hem till ett inte så varmt Stockholm också, men det är ok med tanke på hur jag går och lider i värmen här i Tokyo, haha. 6 dagar kvar nu! Uj uj.


Bubblorna i bubbelplasten är hjärtan. Åh, Japan.

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0