For god's sake, dear

Jag vill inte ha skit bland mina kommentarer. Det här är min personliga blogg, inte en plats för folk att göra reklam. Inget illa menat, men ska du kommentera på min blogg ska det vara just det, en kommentar. Promota dig själv får du göra någon annan stans. Tack.

Är ganska frustrerad just nu, av en annan anledning.. kan inte bestämma mig för vilka 2 cdskivor jag ska köpa, haha.

Är inte säker på den första dock, så kanske blir det helt enkelt de tre andra. Har halkat tillbaka i den där indie/alternativa rock-perioden jag var i när jag var 15-16. Lite svårt att inte älska det, jag har ju lyssnat på det sedan jag var en liten slemmig plupp i min mammas mage. Sedan gör det ju mig så glad.

Nu ska jag nörda mig lite innan jag går och lägger mig, full of regrets.

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0