Sommarjobb eventuellt fixat

Fick ett telefonsamtal från ICA-butiken där vi har våran sommarstuga, det verkar som att jag eventuellt kommer att kunna jobba där. Har inte riktigt skickat in en officiell ansökan än. Skulle vara awesome att vara där ute hela sommaren dock, så jag hoppas att jag får jobbet.

Skriver inte mycket ju just för att ingenting riktigt händer, förutom skolan. Kursen avslutas snart så jag försöker fokusera på det. Den här bloggen är ju egentligen till för att jag ska kunna berätta för min familj och mina vänner vad som händer i mitt liv när jag drar till Japan och var det nu mer kan bli, men det har jag ju inte gjort än, så motivationen är inte precis på topp.

Har skickat iväg lite intresseanmälningar för volontärarbete, hihi. Jag vill ju ha någonting att göra när kursen är slut.

Nu ska jag vara duktig och fortsätta med min hemtenta.

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0