Saturday

Snälla kommentera inte om ni inte läser mina inlägg. Jag tänker inte använda blogg.se som en chattsida och jag tänker inte vara med i era tävlingar. Sådana kommenterer ignoreras bara. Tack.

Har nyss kommit hem, har varit och fikat med Katarina på ett café i gamla stan. Senare ikväll ska vi till en bar i centrum, haha, första gången jag som sollentunabo går ut här. Någon gång måste man ju? Vet inte riktigt vad jag tycker om sportbarer men nu är det inte så stort utbud här omkring.

Känns otroligt tråkigt att bara sitta hemma om dagarna när jag ska åka härifrån snart, men jag verkar vara den enda som är ledig.

Nu ska jag värma upp mig, det är slask och snöregn ute, usch och fy.

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0