Älskade kyla

Blir så glad över att den riktiga vintern är här! Tycker om att frysa, är det konstigt..? Haha. Har kommit hem från stan nu, var på en shoppingrunda med Anna (fast jag får ju inte spendera mer pengar, så det var lite deprimerande att titta på alla kläder, buhuu), sedan mötte jag mamma på stationen. 

Av någon anledning fick vi för oss att vi skulle hoppa av i Helenelund och gå resten av vägen och herregud vad kallt det var. När vi kom till Statoil var mina ben helt röda, som kräftor (har i stort sett alltid strumpbyxor, för de som inte visste det).

Nu sitter jag som en korv invirad i två filtar och ska titta på Criminal Minds.

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh jag känner samma sak, vinter och kyla är så himla härligt. Dock saknar jag snö galet mycket.

2012-02-09 @ 15:37:40
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Lämna en kommentar så blir jag glaaad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Yay!
RSS 2.0